18 aprilie 2014

Învățături zilnice

"Îmi promit..."
  • A aparut pentru prima oară în urma cu 102 ani (in 1912, in cartea lui Christian D. Larson "Your forces and how to use them" ), Crezul Optimistului este și astăzi de actualitate. Mai tarziu, in 1922, Crezul Optimistului elaborat de Christian Larson a fost adoptat drept Crezul International al Optimismului. In acest crez găsim învățături inspiraționale care au fost de mare ajutor pentru mulți. Vă îndemnăm să le citiți atent și utilizați în fiecare zi ori de câte ori simțiți nevoia. "Сrezul Optimistului" este un text minunat care îți va aminti că viața merită trăită așa cum este ea. 
  • Să fiu atât de puternic încât nimic să nu îmi mai poartă tulbra pacea interioară.
  • Să nu mai vorbesc decât despre sănătate, fericire și prosperitate cu toți cei care îmi ies în cale.
  • Să îmi ajut toți prietenii să creadă că merită tot ce este mai bun de la viață.
  • Să văd aspectul pozitiv al tuturor lucrurilor și să îmi transform acest optimism în realitatea mea personală.
  • Să mă gândesc numai la ceea ce este bun, să acționez numai pentru ceea ce este bun și să mă aștept să primesc de la viață tot ce este mai bun.
  • Să mă bucur la fel de mult de succesele altora cum mă bucur de propriile mele succese.
  • Să uit de toate greșelile pe care le-am comis în trecut și să nu mă mai gândesc decât la marile realizări ale viitorului.
  • Să îmi exprim tot timpul bucuria și să zâmbesc tuturor creaturilor care îmi ies în cale.
  • Să mă focalizez atât de intens asupra îmbunătățirii propriei mele ființe încât să nu mai am timp să îi critic pe ceilalți.
  • Să trăiesc cu credința că întreaga lume este de partea mea, atât timp cât îmi păstrez credința în aspectele mele pozitive.
Cristian D. Larson (1874-1954) Crezul optimistului

Niciun comentariu: