30 ianuarie 2015

CRIPTOGRAMĂ: DIN POEZIA EMINESCIANĂ

2 comentarii:

Anonim spunea...

Rezolvarea Criptogramelor!!! Am gasit doar sapte, sper pana seara sa le gasim pe toate opt.1. De-as avea 2.Egipetul 3.Kamadeva 4. Epigonii 5. Speranta 6. Revedere 7. La steaua Poate nu-s in ordinea care le-am gasit, dar de graba ca cineva sa nu mi-o ia inainte!!! Ala Mutilică

Anonim spunea...

Mă bucur nespus pentru unghenenii ingenioși.Este o bucurie pentru mine-așa sunt unghenenii-primii în toate!Dar cel mai important este, că anume o familie în componența cărea este o BIBLIOTECARĂ, a rezolvat criptograma. Mă mândresc dragă Ala MITILICA!SUNTEȚI POSESORII VOLUMULUI: MIHAI EMINESCU OPERE, Editura GUNIVAS!...+ O PIZZA +)))) DIN PARTEA MEA! VĂ AȘTEPT LA CENTRUL ACADEMIC EMINESCU! CU RESPECT ELENA DABIJA, DIRECTOR.